Friday, April 30, 2010

Sticky Post: Tenun Kapas' Share & Win Contest

Ini adalah sticky post. Sila scroll ke bawah untuk membaca entry terbaru ;)

Dah lama tak buat keje2 masuk contest ni, ni nak try balik, hehehe...
Kali ni contest by Tenun Kapas.
Sonang yo nak join... Baca kat bawah ni ek. Agak2 kurang nampak, right-click kat gambar, pastu pilih 'View Image' (macam la korang tatau kan, ahahaha!).


Sebenarnya, Tenun Kapas ni nak kata dekat dengan rumah aku, takde la sangat, tapi nak kata jauh pun tidak jugak. Tapi aku ter'discover' Tenun Kapas ni kat online dulu, pastu baru la aku tau rupa2nya takde la jauh mana dengan rumah & opis aku... Nampak sangat aku ni bukan kaki explore kan, hehehe... Tapi online aku suka la explore merata2 tempat :D :D

Penah jugak beli baju kat sini. Order online, pastu aku datang sendiri amik kat kedai (jimat kos pos ooo...). Banyak jugak baju2 yang menarik perhatian, kesukaan & keminatan aku kat Tenun Kapas ni, contohnya macam baju2 kat bawah ni:







blaus yang ni aku dah beli tahun lepas, sangat best!

Yang bestnya contest ni, kita boleh pilih 'pakej' hadiah yang kita suka, i like....

Oleh itu, kepada puan/cik admin Tenun Kapas, jika saya terpilih menjadi pemenang, saya teringin sangat nak 'pakej' yang no 3 tu, iaitu baucer tenun Kapas bernilai RM250 + 1 kotak cupcakes bernilai RM50 dari CikPuan Cuppies. Yummy!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Bantulah Saudara Kita di Palestin. Boikot Israel!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin