Friday, July 10, 2009

Stesen KTM Kuala Lumpur

Gambo2 ni yang sempat dirakam masa dalam perjalanan menghantar motor ke Stesen KTM Kuala Lumpur untuk dipos ke JB untuk kegunaan adik ipar.

Mengantuk dah ni, so letak gambo je cukuplah ek.

Suka stesen KTM KL ni, binaan lama yang cantik

Commuters waiting for the commuter train

Barisan motor2 yang baru sampai? Ke baru nak dipos ke destinasi? Tak pasti pulak...

Motor sepi...

Ooo... Motor diorang2 ni ke? Hehehe...

Pejabat Pos Besar Kuala Lumpur

Ada lagi gambo2 lain, tapi esok2 la aku letak, ngantuk sangat, dah tak tahan dah ni.

Goodnite...


Image Hosted by ImageShack.us

1 comment:

pemandu teksi said...

stesen ni mmg byk sentimental value kat aku... aku pnh jual nasik lemak, karipap dlm koc kat stesen ni.. psl umah pakcik aku dulu dekat yard tu jer..!

Bantulah Saudara Kita di Palestin. Boikot Israel!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin