Friday, December 12, 2008

perihal orang ada hutang part 2

wahhh... nampaknya orang itew tidak dapat membayar hutang secara penuh pada hari yang ditetapkan. dia cuma dapat bayar 28% je daripada berapa yang dia pinjam tu. ala... dah la nak pakai duit ni, terpaksa la aku postpone plan aku semata2 sebab orang lambat bayar hutang, huhuhu...

aku nak tengok bila dia nak bayar balance hutang tu. apa2 pun, aku dah cakap kat dia semoga dia dapat pinjam duit kat orang lain selepas ini. sounds cruel, but i've had it la, fed up oredi u know! dah berapa kali aku kasi can kat dia, tapi still macam tu jugak. macam la aku ni banyak sangat duit. patutnya cikgu kena ajar hukum alam ni kat budak2 skolah ke budak2 u ke - pendapatan seseorang tu berkadar langsung dengan hutangnya.

aduh la haiii....

Bantulah Saudara Kita di Palestin. Boikot Israel!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin